נשמח לעמוד לשירותכם
צרו קשר
תוכלו ליצור איתנו קשר להתייעצות או שירות לאחר קנייה בדרכים הבאות:
טלפון ליצירת קשר: 04-8207741
שעות פעילות: ימים א-ה 09:00 ועד 19:00 | יום ו 09:00 ועד 14:00
שירות לקוחות בוואטסאפ : לחץ כאן
טלפון: 051-2187383
כתובת אימייל: [email protected] (יש לציין פרטים ליצירת קשר)
כתובת לאיסוף עצמי: המסילה 22, נשר
נשמח לענות לכם על השאלות
שאלות נפוצות
איך אני יכול ליצור חשבון?
כדי ליצור חשבון, לחץ על הלחצן "הירשם" או "הירשם" הממוקם בדרך כלל בפינה השמאלית העליונה של האתר שלנו. לאחר מכן, מלא את הפרטים הנדרשים כגון שמך המלא, כתובת הדוא"ל שלך וצור סיסמה מאובטחת. לאחר הסכמה לתנאים וההגבלות, לחץ על "צור חשבון".
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי/חיוב (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס).
איך אני עוקב אחר ההזמנה שלי?
לאחר שההזמנה שלך נשלחה, תקבל דוא"ל אישור עם מספר מעקב. אתה יכול להשתמש במספר מעקב זה כדי לעקוב אחר ההזמנה שלך באתר האינטרנט שלנו או ישירות באתר האינטרנט של השליח.
האם אני יכול לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?
אנו שואפים לעבד ולשלוח הזמנות במהירות האפשרית. אם אתה צריך לשנות או לבטל את ההזמנה שלך, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי. שימו לב כי לאחר עיבוד הזמנה למשלוח, לא ניתן לשנות או לבטל אותה.
כיצד אוכל להחזיר או להחליף פריט?
כדי להחזיר או להחליף פריט, בקר בסעיף "החזרות והחלפות" באתר האינטרנט שלנו ופעל לפי ההוראות המפורטות. שימו לב שהחזרות והחלפות כפופות למדיניות שלנו וחלים תנאים מסוימים.
מה עליי לעשות אם אני מקבל מוצר פגום?
אם אתה מקבל מוצר פגום, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי עם מספר ההזמנה שלך ותיאור הבעיה. אנו נסייע לך בתהליך ההחזרה ונבטיח שתקבל תחליף או החזר כספי בהתאם למדיניות שלנו.
האם המידע האישי שלי מאובטח?
אנו לוקחים את הפרטיות שלך ברצינות רבה. אנו משתמשים בהצפנת SSL כדי להגן על המידע האישי שלך במהלך השידור. איננו שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך ולעולם איננו מוכרים את פרטיך האישיים לצדדים שלישיים. למידע נוסף, עיין במדיניות הפרטיות שלנו.
האם אתם שולחים לחו"ל?
כרגע אנחנו שולחים רק בתוך ארצנו כדי להבטיח זמני אספקה מהירים יותר ושליטה טובה יותר על איכות תהליך המשלוח. אנו בוחנים ללא הרף את השירותים שלנו ועשויים לשקול להציע משלוח בינלאומי בעתיד. אנא בדוק שוב באופן קבוע לקבלת עדכונים. בינתיים, אנו מעריכים את ההבנה והתמיכה שלך.